شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی
شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی

عشق

عشق را بی وفایی عادت است : 

                آن که روزی عاشقش بودم چه شد    یادش از دل رفت و باران شد وجود  

شانه خالی کردو رفت از پیش من     مانده تنها یاد او در گوش بی پروای شب  

از کجا گفته شود که ناگفتهایمان زیاد است: 

خاطرات از یاد رفت اندوه ویرانی فزود      تا تو آیی کی شود پاییز را فصلی دگر         اشک را پروا نباشد جز به تکرار سخن 

زهد پیشه کردیم که در کار عشق نمانیم افسوس که در زهد نیز بی بند باریم : 

             زاهدی بودیم زاهدی بی بند و بار                   سالها دنبال یار و بی نشان  

                                        چون که نقشش به دل انگاشتیم                            اتش دل سوخت این نقش خیال

                                                                     شعر از : لاله خطایی

نظرات 4 + ارسال نظر
mona یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://3noghtestan.blogsky.com

لینک شدین

آرام جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق
من آن کنم که خداوند گار فرماید.
طمع ز فیض کرامت مبر که خلق کریم
گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید.
مقیم حلقه ء ذکرست دل بدان امید
که حلقه ای ز سر زلف یار بگشاید.
.......
جمیله ایست عروس جهان ولی هشدار
که این مخدره در عقد کس نمی آید.
بلا به گفتمش ای ماه رخ چه باشد اگر
بیک شکر ز تو دلخسته ای بیاساید.
به خنده گفت که حافظ خدای را مپسند
که بوسه ی تو رخ ماه را بیاساید..

ارام اسم مستعارتونه اگه بشه اسم اصلیتونو بگین؟

آرام دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

اسمم آرامه.نام اصلیمه.

به هر حال از شما تشکر می کنم موفق باشید منتظر نظرات بعدی شما

یاسر یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

عشق مقدسه..
و هر انسانی اون رو درک نمیکنه.
ع-ش-ق ...
عاشقی کار هر کسی نیست.
گوهر وجود انسانیت،عشق ناب میخواد.
اگه وجود ما آدمارو عشق،صفا بده،دلمون و وجودمون،
نفسهامون،نگاه هامون و کلاممون،رویاننده میشه.
اینجاست که وقتی عاشق حرف میزنه،عطر افشانی میکنه
آسمون رو..

فکر کنم با این ادبیات اشنایی کامل دارم سلام غریبه اشنا این طرز کلام برام خیلی اشناست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد