شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی
شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی

تعبیر ناپیدا

خدا در کنج این زندان چه تاریک و چه نمناک است 

 سرودش چون کفن در چشم خاک الود مرگ است  

خدا گویی نمی داند که مرد عشق ازاد است    هراس از گرگ زندان است  

نمیداند که باران را نمی خواهند بعد تبل اسمان کوب غرشها  

                      خدا در چشم گرگان است  

                                 من از خشمش گریزانم   

کسی می گفت :((خدایی دیده ام زیبا همین جا پیش چشمانم  

خدایی جاری از خوبی میان برگ سبزی ُ   درون قطره ای شبنم  

            هبوت است در شمیم باد صبحگاهی  

خدایی یافتم من بهاری تر زه گلبرگ درخت سبز بادامی )) 

چه نیکوست این خدایش!!! 

   خدایش کاش! در چشمم فرود اید گلستان گردد این زندان  

 خدایش کاش! عشقی را جنین لبریز در یابد  

                                 من ایمانم به این خوبی ُخدارا این چنین باید سزاواری 

نوشته:لاله خطایی 

                                                 نظر فراموش نشود

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق امام نقی(ع) چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://emamhadinaghi.blogfa.com/

به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نامهای نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..
به همین خاطر من هم یک وبلاگ برای حمایت از امام نقی (ع)درست کردم.
ممنون میشم وبلاگ امام نقی(ع) رو همراهی و لینک کنید.
آدرس این وب رو به بقیه هم اطلاع بدین.

حسن چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد