شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی
شعر

شعر

رقص واژه ها در تصنیف دلدادگی

زبانه عشق

هر لحظه که می گذرد بیشتر در دلم جوانه می زنی 

 به سکوت می نشینم و نگاه می کنم  

  کاری از من ساخته نیست  

          داغ تو بیشتر از سردی من است 

              ای خوشا دل مردگی ،یاد باد میگساری مستی ،یاد باد ازادگی  

      سوختم بی مروت تمام ارکانم را تلسم کردی    

 چنین موم در دستانت  

     تو مرا دیوانه ای بساز و به افسارم بکش  

 من شکایتی از ای بی معنایی ندارم ،می پذیرم   

                              از آن تو بیا حتی خندیدن را از من بگیر  

                                                       چیست بالاتر از این رسم دلدادگی 

نوشته:لاله خطایی 

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://time.blogfa.com

زیبا بود...

parsmovies یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.parsmovies.vcp.ir

سلام وبلاگ خوبی داری از مطالبش خوشم اومد اگه خواستی یه سر به وب من بزن دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم بازم بهت سر میزنم اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده منتظرتم بیا
یا علی

وبلاگ خبری سمیرم پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://semirom.blogfa.com

سلام
زیبا می سرایید
با عرض معذرت
در برخی از ابیات می توان با کوتاه کردن و پس وپیش کردن کلمات به زیبایی شعر افزود

"به سکوت می نشینم و نگاه می کنم "
"به سکوت می نشیند نگاهم"
فکر میکنم (البته با عرض معذرت) اگر به این شکل بود حس آمیزی بیشتری داشت.
منتظر حضور شما هستم.
اگر با تبادل لینک هم موافقید لینک ما رو اضافه کنید واطلاع دهید تا لینک شما نیز اضافه شود
ممنون
البته نظرات وبلاگ در ارسالهای جدید غیر فعال است که می توانید از ارسالهای آرشیو برای ارسال نظرتان استفاده کنید.

وبلاگ خبری سمیرم دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://semirom.blogfa.com

سلام
ممنون از لینک
لینک شما نیز با افتخار اضافه شد.
نظرتون رو درمورد نظر قبل نگفتید؟

سلام دوست عزیز در صحفه اصلی پاسخ خواهم داد

محبوبه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

عمیق بود و زیبا..
باریکلا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد